گروه دوستی شهید احمدی روشن

چند تا رفیقیم که میخواهیم ، رنگ خدا بگیریم.| رنگ خدا

چند تا رفیقیم که میخواهیم ، رنگ خدا بگیریم.| رنگ خدا

گروه دوستی شهید احمدی روشن

امام خمینی(ره):مساجد سنگرند. گروه دوستی احمدی روشن تقدیم میکند😁

محبوب ترین مطالب

جوک های قزنفر

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۲۷ ب.ظ

غضنفر آشغال میره تو چشماش سره ساعت 9 میشینه دم .



غضنفر رفته بود زیارت امام رضا. بعد از زیارت دستش را برای احترام روی سینه اش گذاشت و عقب عقب آمد بیرون. یه دفعه دید که خورده به یه چیزی. نیگاه کرد، دید که یه تابلو است و روش نوشته: تبریز 5 کیلومتر

غضنفر عاشق می شه روی در خونشون تابلو می زنه بزودی در این مکان عروسی برگزار می شود.
غضنفر از تاکسی پیاده می شه درو محکم می بنده می گه پدر سگ خودتی. راننده میگه من که چیزی نگفتم. غضنفر می گه بعدا که می گی.
به غضنفر میگن این خیابون کجا میره ؟ میگه من 40 ساله تو این خیابون زندگی میکنم تا حالا ندیدم جایی بره.

مناجات غضنفر : خدایا گناهانم را نادیده بگیر همانگونه که دعاهایم را نشنیده می گیری


.حیف نون به غضنفر میگه : بیا پنیر و انگور بخوریم .
غضنفر میگه : من اسهال دارم .
حیف نون میگه : ای بابا ، اونو بعد میخوریم ! .

یارو داشته شامپو رو بدون آب میمالیده رو سرش، میگن چرا بدون آب؟
میگه آخه روش نوشته برای موهای خشک!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۹
متین داوری

نظرات  (۱)

(-: هههههههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">